Klachtenreglement

De Trombosedienst Delft e.o. heeft een klachtenprocedure. Deze heeft als doel in te gaan op klachten en FONA (Faults Or Near Accidents) -meldingen en daardoor de aanvragers, patiënten of medewerkers die een specifieke melding hebben, tevreden te stellen.  Anderzijds moeten via deze procedure de nodige gegevens verzameld kunnen worden om binnen de organisatie geconstateerde structurele problemen op te lossen of te verbeteren.

 

De Trombosedienst Delft e.o. streeft naar de best mogelijke dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat patiënten of aanvragers met vragen, klachten, op- of  aanmerkingen komen. In eerste instantie worden deze mensen geadviseerd om contact op te nemen met de hoofdvestiging waar zij hun klacht kunnen deponeren. 

Voor patiënten bestaat tevens de mogelijkheid zich te wenden tot De Geschillencommissie Zorg Algemeen, waar de Trombosedienst Delft zich bij aangesloten heeft.

Contact

Stichting Trombosedienst Delft en omstreken
Mercuriusweg 1, 2624 BC Delft
Tel. (015) 213 14 44 Fax. (015) 215 96 08
 KvK nummer 41145089

 

Openingstijden maandag t/m vrijdag 
Van 8.00 tot 12.30 uur en 13.30 tot 16.30 uur.

 

Voor zorgverleners:

Voor zorgverleners is de arts tijdens kantooruren bereikbaar op 06 10 14 24 38.

==========================================

Buiten deze openingstijden is de Trombosedienst bereikbaar:

 

Voor patiënten:

Uitsluitend voor zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, is TDD dagelijks tussen 17.30 - 18.00 uur bereikbaar op 06 53 70 70 37.

Voor zorgverleners:

Voor zorgverleners is de arts telefonisch buiten kantooruren bereikbaar op 06 23 91 07 34.

 

Prikpunten

Laatst bijgewerkt op 17-1-2019